Program:
1. Zaangażowanie klienta – sposoby jego osiągania przez sprzedawcę.
2. Ocena potencjału klienta – krok do zamykania sprzedaży.
3. Ustalenia ważnych kwestii przed prezentacją oferty.
4. Twój produkt najlepszym rozwiązaniem i zabezpieczeniem interesów klienta.
5. Prezentacja:
6. Targuj się dając klientowi satysfakcję – zapomniana sztuka sprzedaży.
7. Zabezpieczenie sprzedaży i ustalenie kolejnych kroków.
8. Wypracowanie dobrych praktyk.
Metody prowadzenia zajęć:
Mini-wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, na metaforze i mapie myśli, nagrania audio i audio-video, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17