Warsztat opiera się na doskonaleniu prowadzenia rozmów handlowych, w tym umiejętności zadawania pytań, rozmów o procesie decyzyjnym u klienta, pracy nad lejkiem sprzedaży.
Koncentrujemy się na doskonaleniu rozmów handlowych na różnych etapach sprzedaży, nad rozwojem samoświadomości handlowej, wykorzystując analizę przeszłości, samoocenę, informację zwrotną oraz analizę przyszłości – elementy strategiczne w odniesieniu do danego klienta.
Program:
1. Zarządzanie spotkaniem handlowym – kontraktowanie spotkania.
2. Klasyfikowanie klienta:
3. Umiejętne reagowanie na sytuację handlową:
4. Zamiana nastawienia klienta – odwracanie oczekiwań.
5. Wypracowanie dobrych praktyk.
Cele:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenia:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17