Program:
1. Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych:
2. Zarządzanie stroną na Facebooku:
3. Komunikacja na Facebooku:
4. Podstawy reklamy na Facebooku:
5. Tworzenie spójnych elementów graficznych:
6. Zarządzanie sytuacją kryzysową na Facebooku:
7. Analiza działań na Facebooku:
Cele:
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie daje prowadzenie strony na Facebooku. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi zmianami dotyczącymi Facebooka, działania jego algorytmów i zasad komunikacji z klientami. Uczestnik uczy się podstaw reklamy, dzięki której będzie mógł lepiej trafić do swoich obecnych i potencjalnych klientów. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił w sposób efektywny prowadzić stronę na Facebooku, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, przedsiębiorców, specjalistów odpowiedzialnych za działania w mediach społecznościowych praz dla freelancerów i pracowników agencji PR.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 8,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17