Program:
1. Coaching jako narzędzie menadżera w procesie rozwoju pracownika.
2. Proces coachingu: teorie uczenia się, cykl uczenia się wg Kolba, indywidualne style pracy, poziomy uczenia się wg Blooma.
3. Umiejętności i cechy coacha.
4. Przygotowanie do prowadzenia coachingu - model coachingu, przygotowanie siebie, miejsca i klienta.
5. Etapy coachingu:
6. Studium przypadku: coaching w miejscu pracy, coaching kierowników, coaching aktywnego słuchania, obserwacji i planowania, itp.
7. Działania i ćwiczenia: afirmacje, ocenianie, myślenie pytaniami, mocne strony osobowości, dziennik moich frustracji, odgrywanie ról, itp.
Cele:
Celem szkolenia jest zapoznanie się z metodą coachingu i jego rolą w procesie rozwoju pracowników w organizacji. Doświadczenie w jaki sposób coaching może prowadzić do osiągania celów, większej skuteczności i efektywności. Stawanie się dobrym coachem w toku treningu polegającego na wzmacnianiu i udoskonalaniu działania poprzez refleksję nad tym jak stosuje się konkretną umiejętność czy wiedzę.
Metody prowadzenia zajęć:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17