Program:
1. Cele i zadania komunikacji interpersonalnej.
2. Trening interpersonalny.
2. Komunikacja w pracy zespołowej.
3. Mowa ciała - komunikacja niewerbalna.
4. Aktywne słuchanie i mówienie - komunikacja werbalna .
5. Zakłócenia w procesie komunikacji.
6. Autoprezentacja i budowanie wizerunku.
7. Wystąpienia publiczne.
8. Modele w komunikacji interpersonalnej (m.in. model Rosenberga).
Cele:
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności komunikacyjnych i autoprezentacji w różnych sytuacjach oraz wykorzystanie nabytej wiedzy w praktyce poprzez ćwiczenia. Najważniejszym celem szkolenia jest rozpoznanie procesu komunikacji i poznanie metod efektywnej komunikacji interpersonalnej. Poprzez udział w szkoleniu uczestnik nabywa umiejętności skutecznej i precyzyjnej wymiany informacji, lepszego wyrażania swoich potrzeb, poglądów i uczuć.
Metody prowadzenia zajęć:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17