Program:
1. Sytuacja kryzysowa – kiedy mamy do czynienia z sytuacją kryzysową, jakie są pierwsze symptomy sytuacji kryzysowej, jakie są źródła kryzysu (wewnętrzne, zewnętrzne).
2. Etapy sytuacji kryzysowej – pierwsze oznaki kryzysu, identyfikowanie źródła kryzysu, wdrożenie działań naprawczych, działania pokryzysowe.
3. Komunikacja w sytuacji kryzysowej – komunikacja z pracownikami, komunikacja z mediami, zasady wystąpień medialnych, komunikacja z otoczeniem firmy, wykorzystanie narzędzi online do działań antykryzysowych.
4. Przygotowanie planu zarządzania sytuacją kryzysową – czy kryzys można przewidzieć, przygotowanie planu antykryzysowego, sztab antykryzysowy, procedury i zasady komunikacji kryzysowej.
5. Case study – dobre i złe przykłady zarządzania sytuacją kryzysową
Metody prowadzenia zajęć:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17