Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Google Day – co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google?

650 zł 8 h

Program:

1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera:

  • przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić
  • interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie
  • ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie się sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup
  • niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty].

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO:

  • zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
  • interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy? – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
  • strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
  • narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO
  • pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko
  • Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a.

3. Google Maps:

  • jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat
  • monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps
  • reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak.

4. Google i społeczności:

  • koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci
  • Google+ – pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a
  • platforma blogowa blogspot – tworzyć bloga czy reklamować się
  • pozostałe narzędzia społecznościowe Google (grupy dyskusyjne, Picassa).

5. Google Mobile:

  • platforma Google Play – jak promować aplikacje mobilne
  • projektowanie mobilnych narzędzi „krok po kroku”
  • sieć reklamowa AdMob – kampanie w mobilnych aplikacjach.

6. Pozostałe narzędzia Google:

  • Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google
  • Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci
  • Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online
  • Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online
  • pozostałe narzędzia Google.

Metody prowadzenia zajęć:
Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google (płatne i bezpłatne) do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Prezentacja i demonstracja narzędzi Google. Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

Cele:

  • poznanie kluczowych narzędzi - płatnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
  • prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
  • analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
  • 100% wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
  • tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci.

Adresaci:

  • eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
  • pracownicy działów marketingu, HR, project managerowie poszukujący inspiracji
  • kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż.

Metody prowadzenia zajęć:
Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google (płatne i bezpłatne) do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Prezentacja i demonstracja narzędzi Google. Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu wydawane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- umowa o szkolenie.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt:
- 650 zł
- student/absolwent WSG: 585 zł.

Płatność przelewem na konto:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz

Santander Bank Polska
26 1090 1072 0000 0001 1991 0567
z dopiskiem: "Opłata za kurs Google Day"

Kursy i szkolenia
Uniwersytet Trzeciego Wieku
Centrum Projektów Edukacyjnych
Studia podyplomowe
Studia I i II stopnia
Oferta edu
Przedszkole WSG
żłobek WSG
  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C001

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI