Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Telemarketing

350 zł 16 h

Program:

1. Budowanie innowacyjnej relacji z klientem:

  • Budowanie prawidłowej postawy handlowej. Praca na przekonaniach, stereotypach i barierach
  • Poznanie technik i strategii do skutecznego komunikowania się z klientem – parafraza, wyrażenia wspierające, kawa na ławę, storytelling w sprzedaży
  • Tworzenie więzi i porozumienia z klientem poprzez umiejętne modelowanie rozmowy.

2. Zarządzanie procesem zakupu:

  • Definiowanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Poznanie problemów i potrzeb rzeczywistych klienta
  • Atuty mojej oferty – cecha/zaleta/korzyść – wypracowanie ciekawej prezentacji oferty.

3. Strategia zarządzania rozmową handlową:

  • Utrzymywanie kontroli nad rozmową handlową
  • Odkrywanie prawdziwych intencji klienta
  • Pokonywanie obiekcji klienta zanim się pojawią
  • Wywieranie wpływu.

4. Wypracowanie formy rozmowy telefonicznej.

5. Zamykanie sprzedaży i zabezpieczanie uzgodnień z klientem.

Metody prowadzenia zajęć:
Mini-wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, metaforze i mapie myśli, nagrania audio i audio-video, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.

Cele:
Celem kursu jest przygotowanie do prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych, obsługi klienta, udzielania informacji, nauczenie zrozumienia zachowań klientów (typologia klienta), rozwinięcie technik komunikacji z trudnym klientem, wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientami, pozyskiwania faktów od klienta, notowania i przechowywania informacji oraz nauczenie operowania korzyściami w zależności od typu klienta i jego oczekiwań.

Adresaci:
Szkolenie jest dedykowane do osób, które prowadzą rozmowy handlowe przez telefon w celu sprzedaży produktów lub usług. Dla sprzedawców, którzy chcą budować innowacyjną relację z klientem.

Świadectwo kwalifikacyjne:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.

Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.

Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.

Koszt:
- 350 zł
- student/absolwent WSG: 315 zł.

Płatność przelewem na konto:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz

Santander Bank Polska
26 1090 1072 0000 0001 1991 0567
z dopiskiem: "Opłata za kurs Telemarketing"

Kursy i szkolenia
Uniwersytet Trzeciego Wieku
Centrum Projektów Edukacyjnych
Studia podyplomowe
Studia I i II stopnia
Oferta edu
Przedszkole WSG
żłobek WSG
  • ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
    Budynek C, pokój C001

  • centrum@byd.pl

  • 52 567 00 17

© 2016 WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI