Program:
1. Odkrywanie w sobie kreatywnego myślenia.
2. Zadawanie odpowiednich pytań i obmyślanie nowych sposobów działania.
3. Rozwijanie siły strategicznego myślenia:
4. Myślenie zespołowe i jego siła – szybciej i bardziej innowacyjne.
5. Studium przypadku oparte na wybranym kliencie:
6. Podsumowanie mapą myśli i wnioski.
Metody prowadzenia zajęć:
Dyskusja, metafora, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje, studium przypadku, analiza, wyciąganie wniosków, informacja zwrotna, praca z wykorzystaniem mapy myśli, wypracowanie dobrych praktyk.
Cele:
Adresaci:
Szkolenie jest dedykowane do osób, które sprzedają, negocjują, zarządzają sprzedażą i marketingiem, właścicieli firm.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 16
- tryb: weekendowy
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 800 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17