Kształtowanie inteligencji emocjonalnej pracowników administracyjnych w kontakcie bezpośrednim z pacjentem niepełnosprawnym oraz dysfunkcjami psychospołecznymi
Zajęcia pozwalają nabyć wiedzę, umiejętności oraz kompetencje szczególnie ważne we współpracy z „trudnym” petentem, pozwala wyjaśnić genezę i przyczyny tej trudności, która często wynika z niepełnosprawności lub dysfunkcji. Tego typu konfrontacje powodują u pracowników administracyjnych często powodują lęk, frustrację, agresję a nawet są przyczyną wypalenia zawodowego.
Dzięki użyciu innowacyjnych technik szkoleniowych z wykorzystaniem symulatorów odczuć starczych i niepełnosprawności uczestnicy nabierają nowego spojrzenia na sposób funkcjonowania petentów z którymi współpracują, a to skutkuję zmianą podejścia do nich, strategii oraz przeciwdziała negatywnym skutkom.
Program:
Cele:
Wyposażenie słuchaczy w wiedzę teoretyczna i praktyczną z zakresu tworzenia miejsc opieki dla najmłodszymi dziećmi, szacowania potrzeb gminy w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, tworzenia i prowadzenie instytucji oraz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania. Kształtowanie inteligencji emocjonalnej pracowników administracyjnych w kontakcie bezpośrednim
z pacjentem niepełnosprawnym oraz dysfunkcjami psychospołecznymi:
Świadectwo kwalifikacyjne:
Po ukończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje zaświadczenie wystawione przez Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Centrum Szkoleń i Certyfikacji lub wypełniając formularz zgłoszeniowy,
- podpisanie umowy o szkolenie.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 10 h,
- miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2.
Koszt: 700 zł
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
Budynek C, pokój C005
52 567 00 17